Monday 12 December 2011

3 minggu lagi kita nak pergi sekolah :)

kita rasa tak sabar nak pergi sekolah . nak jumpa kwn-kwn . tak kan nk jumpa intan sorang jea kowt . hari tuwh saya ade terbace belog intan , dye ckp selera dye besar . saya nak buat pengakuan , badan saya memang tak nampak mcm orang kuat makan tp sebenarnya sekali makan jea dah tiga pinggan*klaw tak faham dgn ayat nie , tak pe diam jea . 

saya bukan nak cerita pasal selera makan saya . tapi saya nak cerita pasal ape yg saya nak bg twu . 


ramai yg tnya , cuti nie aleeya tak balik kampung kea ? hmm . dalam perancangan , abah kata 25 nanti balik . kiteorang nak pergi memancing . itu yg membuatkan saya lagi tak sabar nak balik . rindu mak dengan abah yg dekat sana .

rasa mcm dah lama tak balik . mak abah , tunggu na , sat gi cekk mai . hha , memang tak berape pandai ckp kedah nie , klaw bunyi laen diam jea . seriously , rindu gilew kt kawan-kawan . da lama sgadd tak jumpe dyeowng . bila ajak keluar dyeowng tak nak . pape lah dyeowng tuwh . kayy , aqu faham mak ayah korang tak bagi .

intan sorang jea yg boley ajak keluar jalan-jalan . nak keluar jauh-jauh , tak de duet la pulokk . erghh , hope one day aqu boley bebas sepenuhnye . link kali nie , terasa pendek sgadd .






No comments:

Post a Comment