Friday 11 November 2011

saya akan merindui mereka-mereka yg ade disisi



Saya sepatutnya bersyukur sebab saya dibagi cuti hari nie . bosan sgad sampai tak tahu nak buat ape . kawan-kawan semua tak boleh keluar . hmm , kesiannya kiteowg nie . hidup kiteowg selalu bosan tapi saya tak sabar nak tunggu hari isnin nie . harap-harap rancangan kiteowg nie menjadi untuk kali nie .

hari cuti nie memang membosankan . bila dah cuti terasa nak sekolah tapi bila dah sekolah terasa nak cuti . pelik betul la . saya akan rindu kan mereka-mereka yg selalu disisi saya .

kawan-kawan . . saya akan rindukan awak semua J . kita  kena buat aktiviti yg banyak bila dah cuti panjang nie tapi masalah nya bila sekolah dah buka nanti , kiteowg akan jadi stundent form 3 . kalau dah form 3 sah-sah la ade PMR . sheeramm nya bila ckp PMR semakin menghampiri .

malam nie , malam jumaat . rasa mcm nak pergi pasar dekat bukit changgang tuwh . sure ramai budak-budak yg lepak kat sana tuwh . itu pown masih belum cukup untuk hilangkan rasa bosan saya nie . kalau dah pergi shopping baru lah hilang rasa bosan . biasa lah tuwh , duduk kat shopping complex mulalah tunjuk muka cute kat ayah supaya ayah beli macam-macam .
hehe , dah lari tajuk pula . kayy dah stop , sambung yg tadi .

saya rasa tak sabar nak jumpa dyeowng nie ( mcm tak pernah jumpa pula ) . huhu , saya rasa hari isnin nie saya nak keluar dgn rambut yg baru
J . sure dyeowng semua jelous . haha *perasan la pula .


saya saja nak try tulis link dekat gambar nie . saya tengok semua orang buat so saya pown buat jea la . kalaw ade perkataan yg salah cakap taw , kalaw tak suka pown cakap jea . saya sayang dyeowng nie setinggi langgit .

No comments:

Post a Comment